VERHUUR

Bij de verhuur nemen we de woning op, we adviseren in de huurprijs en maken de woonruimte klaar om online aan te bieden.

Dit doen we via verschillende kanalen, passend bij het aanbod. Vervolgens vinden er bezichtigingen plaats en zal er een screening van de geïnteresseerde volgen.

Is de ideale huurder gevonden? Dan zorgen wij voor de huurovereenkomst en uiteindelijk vindt er een sleuteloverdracht plaats. Hiermee nemen we eerst met de oude huurder de ruimte op (de eindinspectie) en vervolgens doen we een aanvangsinspectie met de nieuwe huurder. De
verhuurder ontvangt hiervan een rapport met de samenvattingen.

BEHEER

Naast verhuur kan SUZ verhuur ook voor het beheer zorgen. Wij zijn in dat geval de eerstelijns contact persoon voor de huurder, we zorgen dat kleine reparaties in overleg met de (ver)huurder worden opgelost of we zoeken naar een gepaste oplossing met derde partijen zoals een installatiebedrijf / timmerman.

Is het tijd voor de huurverhoging? Wij verzorgen de jaarlijkse communicatie hierover. Naar wens kunnen ook de huurpenningen worden geint door SUZ en waar nodig zullen aanmaningen worden verstuurd.